29 Ağustos 2019 Perşembe

Benim Tatlı Yalanım 11.bölüm izle

Benim Tatlı Yalanım 11.bölüm


Benim Tatlı Yalanım Son Bölüm izle
Star TV’nin sevilen dizisi Benim Tatlı Yalanım Perşembe akşamları izleyicisini ekranlara kilitlemeye devam ediyor. Aslı Bekiroğlu’ nun baş rol oynadığı Benim Tatlı Yalanım fragmanı yayınlandı

Benim Tatlı Yalanım 11.bölüm Fragmanı izle

Benim Tatlı Yalanım Son Bölüm Fragmanı izle
BENİM TATLI YALANIM SON BÖLÜMDE NELER OLDU?
Suna, Hande'nin Nejat'a onun cümleleriyle ilanı aşk ettiğini gördükten sonra Nejat'ın evinden kaçar gibi gider.
YÜZLEŞME GERÇEKLEŞİYOR
Suna, Hande'yle yüzleştiğinde, Hande gerçek yüzünü gösterir. Suna, kandırıldığını anlar ancak Nejat'a gerçeği söyleyecek ve mektubu verecek cesareti yoktur.
SUNA NE YAPACAK?
Suna, Saniye ve Burcuyla dertleştiği sırada sürpriz bir şekilde aradığı cesareti bulur, Nejat ve Hande'nin bulunduğu partiye elinde mektubuyla gider.

Benim Tatlı Yalanım Özeti izle

Benim Tatlı Yalanım 10.Bölüm

Benim Tatlı Yalanım 11.Bölüm, Benim Tatlı Yalanım son bölüm izle, Benim Tatlı Yalanım izle, Benim Tatlı Yalanım 11 Bölüm Full izle, Benim Tatlı Yalanım 11 Bölüm izle Tek Parça Seyret, Benim Tatlı Yalanım 11 Benim Tatlı Yalanım 11.Bölüm Özeti ve Fragmanı izle
diziizlefull

https://www.diziizlefull1.com/benim-tatli-yalanim-11-bolum-izle-29-agustos-2019

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim Tatlı Yalanım 11.bölüm izle Benim Tatlı Yalanım 11.bölüm Benim Tatlı Yalanım Son Bölüm izle Star TV’nin sevilen dizisi Ben...